Probleem bij openen van mijn macbook

January 2021 aangepast in macOS Big Sur
Beste,
Bij openen van mijn macbook air 13 model 2015 krijg ik 'n zwart beeld met slotje
Ik weet echter niet wat ik moet invullen om dit slotje te openen
Kunt u mij hierbij helpen aub
Mvg , Rik Vlieghe

Reacties

  • Dit klinkt als een firmware wachtwoord. Deze wordt gevraagd als je van een externe schijf opstart en volgens mij ook als je een herinstallatie uitvoer.

    Kan het zijn dat er een usb schijf is aangekoppeld, of de macbook opnieuw is geïnstalleerd?
  • ik ben waarschijnlijk gehackt volgens mail
    ik vermoed dat het hier gaat om het firmaware wachtwoord , maar helaas ken ik het niet
  • ik wilde mijn macbook air inderdaad opnieuw installeren omdat hij traag opstarte en toen ik hem terug aanzette kreeg ik het gesloten slotje nadat ik bigsur terug wilde terugzetten
  • kan jij het firmaware wachtwoord , of kan ik het omzeilen om terug in mijn macbook te komen ??
  • January 2021 aangepast
    Een firmware password is dacht ik niet zomaar te omzeilen. Je moet hiervoor naar een Apple dealer en aantonen dat de macbook door jouw is aangekocht.

    Titel en categorie aangepast.
  • Klopt, bon en een afspraak maken bij de Genius Bar. Hou er rekening mee dat ze het niet meteen doen maar dat je waarschijnlijk je Mac een paar dagen kwijt bent. Nu wordt er aan de balie alleen apparaten ingenomen.
Log In of Registreer om te reageren.