Apple watch elders dragen dan pols

Hi,

Het is misschien een beetje een vreemde vraag, want uiteraard heb ik mijn apple watch aangeschaft om hem om mijn pols te dragen, helaas kan ik dit alleen in mijn vrije tijd doen omdat ik als verpleegkundige werk. Ik mag tijdens werk geen sieraden om mijn polsen. Terwijl ik juist tijdens mijn werk veel loop en actief bezig ben. Ik vind het zonde dat dit dan niet in mijn activiteiten op mijn apple watch geregistreerd wordt. De stappen worden wel bijgehouden op mijn iphone en configureerd dit met mijn watch. Maar ik wil natuurlijk mijn activiteitsringen ook voltooid hebben aan het eind van de dag. Na lang denken was ik op het creatieve idee gekomen om hem om mijn enkel te dragen. Het bandje past om mijn enkel en met mijn sok erover lijk ik niet op een ontsnapte gevangene. Ik heb het nog niet geprobeerd. Ik kan ook niet op internet vinden of het überhaupt werkt op deze manier. Daarom stel ik die vraag hier, in hoeverre zal mijn watch accuraat zijn, of is het een heel stom idee. Als dat zo is hebben jullie dan nog andere tips om mijn horloge te gebruiken tijdens mijn werk, zonder dat deze om mijn pols zit.
Log In of Registreer om te reageren.