verwijderen van foto's via icloud op iMac verwijdert niet op beide iPhones

January 2021 aangepast in iOS 14 | iPadOS 14
genomen foto's met iPhone 8 wil ik verwijderen via icloud op iMac zodat deze op alle toestellen (iMac,iPhone SE, iPhone 8) verwijdert worden, maar worden niet verwijdert op de iPhone 8 ?
blijkbaar komt dit door dat ik m'n batterij besparing op had (iPhone8) .
Maar als ik m'n batterij besparing af zet (iPhone 8) dat gaat de foto wel op de iPhone 8 ook weg, maar dan niet op de iPhone SE.
Zelf wat op onderzoek gegaan.
Blijkbaar had het iets te maken met die batterij besparing instelling op m’n iPhone 8.

Reacties

  • Is de SE wel verbonden met Wifi, er is een optie om de iCloud sync alleen via Wifi te laten lopen.

    Instellingen | Foto's | Mobiele data
  • January 2021 aangepast
    @jemmie ja was zekers verbonden met Wifi.
    Waar kan ik die instelling icloud sync via Wifi vinden ?

    Wanneer ik een foto verwijdert via icloud op iMac en ik m'n energiebesparingsmodus op iPhone 8 uitzet gaan de foto's op beide iphones ook nr de vuilbak.
  • January 2021 aangepast
    De sync op de SE kan beperkt worden om alleen plaats te vinden als deze met Wifi is verbonden, vandaar mijn vraag of de SE wel met Wifi is verbonden.

    De installing hiervoor staan in:

    Instellingen | Foto's | Mobiele data

    De foto's zijn al uit de iCloud verdwenen dus de sync tussen de SE en iCloud loopt niet goed.
  • @jemmie ok bedankt, ja stond aan.
    maar blijkbaar lag het gewoon aan die energiebesparingsmodus op m'n iPhone 8, stom dat ik daar niet aan gedacht had, je moet toch alert zijn ;-)

    nog een fijne avond en een gezond en fijner 2021
  • Goed te horen dat het nu werkt en ook het beste voor 2021.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.