een nieuwe Macbook Pro 14 zomer 2021 ?
Ik las op een apple gerichte site, dat er een geheel ontwerp Macbook pro gaat komen, en men dacht aan een 14 inch
Nu ik op 't punt sta om er 1 te kopen; denk ik, moet ik dan wachten?
1 van de zaken die ik vind dat ze beter kunnen zijn meer bv USB ingangen, en misschien dat er ooit een laptop komt met een touchscreen.
Misschien een rare gedachte, maar ik merk met mijn ipad + magic tst-bord, dat 't toch handig zou is om ff 't scherm aan te raken als 't
tst-bord niet doet wat ik wil.
Ceth
Nu ik op 't punt sta om er 1 te kopen; denk ik, moet ik dan wachten?
1 van de zaken die ik vind dat ze beter kunnen zijn meer bv USB ingangen, en misschien dat er ooit een laptop komt met een touchscreen.
Misschien een rare gedachte, maar ik merk met mijn ipad + magic tst-bord, dat 't toch handig zou is om ff 't scherm aan te raken als 't
tst-bord niet doet wat ik wil.
Ceth
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
mvg
https://tweakers.net/nieuws/175296/kuo-apple-brengt-in-2021-twee-macbook-pro-modellen-met-miniledscherm-uit.html
In de commentaren van Tweakers vind je ook wel genoeg achtergrond informatie 9en een hoop apple haters, dat is waar).
een touch scherm zit er blijkbaar (nog) niet aan te komen. Qua scherm alleen een ander type led scherm in de geruchtenstroom.
En zoals altijd met geruchten is het hetzelfde. Als je wacht op "moet ik wachten op de volgende" dan kan je nooit iets kopen. Er zit altijd wel misschien iets nieuws aan te komen.
Dank voor 't snelle reageren
@ MacOSSenIOS2014
De link was ik ff kwijt; dus die moest ik weer opzoeken; 1 heeft JustSomeOneElse gelukkig gevonden
ook had ik iets gelezen over Kuo en ook icreate had er iets over geschreven:
www.icreatemagazine.nl/nieuws/nieuw-ontworpen-macbook-pro-2021/
JustSomeOneElse
Bedankt voor 't opzoeken; en zoals ook in 't art. van TW stond; je kan wel blijven wachten; er komt altijd wat niets, en meestal niet goedkoper....
Ik vond een 14" scherm en wat meer poorten wel een gewenst iets
m.vr.groet
Ceth