Geluid Samsung tv via Sonos One

Ik ben benieuwd of er al een oplossing of workaround voor het volgende probleem is:
ik heb een Samsung tv met AirPlay 2.en diverse Sonos producten, waaronder de Sonos One 2e editie, tevens met AirPlay 2. Beide devices zijn bedoeld om in de slaap(zieke)kamer te gebruiken. Nu wil ik graag het geluid van de tv via de Sonos horen. Ik heb lang gegoocheld maar niet veel kunnen vinden. Ik las ergens wel iets over het toepassen van een Apple TV, maar kan dat artikel niet meer terug vinden. Het zou een oplossing zij, want ik heb nog een Apple TV 3 en 4 liggen en eventueel koop ik een nieuwer type, als dat oplossing zou zijn. Ik hoop dat er een oplossing is, want anders heb ik spijt van de Sonos One of de Samsung TV.

Reacties

  • December 2020 aangepast
    Jos volgens mij kan dat niet maar ik kan het mis hebben, ga eens naar: https://www.hifiklubben.nl/c/2019/landing-pages/covid-19/ daar kun je chatten met hun en een vraag stellen zei weten vast een oplossing. De chat komt links onder automatisch te voorschijn groetjes frank en suc6
  • De meeste Samsung tv’s hebben de mogelijkheid om een Bluetooth speaker te verbinden en te gebruiken in plaats van de interne speakers.
  • December 2020 aangepast
    Ik heb zelf geen Sonos, dus ik was uit het oog verloren dat je niet via Bluetooth naar Sonos One kan streamen...
Log In of Registreer om te reageren.