Parallels en Big Sur alleen mogelijk met weer een dure update van Parallels...

Ik lees overal mooie verhalen inzake het feit dat Parallels prima functioneerd met Big Sur. Echter, er wordt niet bijverteld dat je weer een dure update van Parallels moet aanschaffen, t.w. Parallels 16. Kortom, de zoveelste verplichte update van PL in de afgelopen 10 jaar:-( Ik loop er op leeg, dus heb Big Sur weer verwijderd van mijn Mac en blijf met Catalina werken, dit samen met PL 14.

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Ik loop er op leeg, dus heb Big Sur weer verwijderd van mijn Mac en blijf met Catalina werken, dit samen met PL 14.


    Waarvan akte. Topic verplaatst.
  • Goedemorgen

    waar is de discussie naar verplaatst?
    Ik wildwatervaren meer weten over dit programma?
    via zoeken in dit forum kon ik 't niet terug vinden
    m.vr.groet
    Ceth
  • Topic is waarschijnlijk verplaatst naar een ander groepje. Maar dit is/was het hele topic. Zoveel is er volgens mij niet over te vertellen. Het was ook geen vraag maar een opmerking dat iemand niet voor een nieuwe versie wenste te betalen en dus terug ging naar een vorig macOS om zo weer de oude versie van parabels te gebruiken.
    That's it. En daarmee is ook meteen einde draadje.
    Als je wat info wil over parabels kan je wellicht beter een nieuw/eigen draadje starten in het big sur topic.
  • hallo justsomeoneElse

    dank voor de reactie; vandaar ik niks vond.;

    Een goede tip; zodra ik dat ik overga van mij PC naar een Mac; ga ik daar een nw draadje openen.
    m.vr.groet
    Ceth
  • timoshatimosha    Moderator
    Ondertussen zal iedereen wel kennis genomen hebben van het feit dat @Hurbie macOS Big Sur van zijn Mac verwijderd heeft.

    //slotje//

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.