Niet mogelijk om bepaalde apps op 2de iPad te installeren.

October 2013 aangepast in iOS 11 of eerder
Hallo allemaal ...
Ik heb 2 ipads. Wanneer ik op de eerste ipad een app koop gebeurd het wel eens dat ik deze niet op de 2de ipad kan downloaden.

Beide ipads gebruiken ios 7.0.2 en op beide ipads is met dezelfde Apple ID aangemeld.
Deze situatie doet zich ook niet bij alle apps voor, slechts enkele.
Kan een ontwikkelaar hier een beperking op inbouwen? Of is er iets anders mis?
Alvast hartelijk dank voor enige hulp.

Vriendelijke groeten,
Johan.

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Het is mogelijk om één account te gebruiken op meerdere apparaten. Normaal is het dus mogelijk deze te downloaden uit iCloud. Je kan je aankopen bekijken via de App Store en vervolgens de apps downloaden via het tabblad 'Aankopen'. Kun je misschien aangeven over welke Apps het gaat? Misschien zijn deze leeftijdsgebonden en heb je toevallig bij Instellingen ▸ Algemeen ▸ Beperkingen
  • Bepaalde apps gebruiken services die geregistreed zijn bij de service provider. Uw toestel is dan ook geregistreerd. Bij gebruik van de service op een ander toestel werkt het niet if joet dat toestel als primair geregistreerd worde. Het komt er op neer dat maar 1 toestel te gelijkertijd de service kan gebruiken.
Log In of Registreer om te reageren.