MacOS Big Sur installeren Mac Pro onbruikbaar

November 2020 aangepast in macOS Big Sur
Beste mensen , heb de macCos Sur op mijn Mac Pro 13 model A1502 serail: c02p646479g3qh geïnstalleerd nu heb een grijs beeld en start niet meer op help svp komt nu echt in de problemen hoop hier , of hier snel een oplossing voor is!! Met vriendelijke groet John Smit

Reacties

  • Hoop het niet voor je, maar het zou dit kunnen zijn:

    https://www.appletips.nl/macbook-onbruikbaar-big-sur/
  • Bedankt voor je reactie I.D.D. Mac Pro doet niet meer ipv dat ze je waarschuwing geven bij het installeren, nu is de vraag of dit opgelost kan worden 😢
  • Goedenavond
  • Ben voor de vijfde keer verbroken en verschillende collega’s aan de lijn gehad ivm installeren van bic Sug op de Mac Pro 13 doet niets meer
  • Mac doet niks meer na update Bic help hele toetsenbord werk niet meer alleen grijs beeld kan niks meer , wie kan me helpen?
  • timoshatimosha    Moderator
    November 2020 aangepast
    Met dit probleem kan alleen Apple helpen. Neem contact op met Apple of met een Apple Service Provider.
  • Ben bang dat Apple de enige is, die kan helpen met een update voor Big Sur.
  • Klopt Mac Pro weg gebracht ter reperatie
  • Wel, ik had dezelfde ervaring. De MBP mid 2012 was dood, op een grijs scherm na.
    Gelukkig had ik een copy gemaakt en kon ik het zo weer terugzetten.
    BTW de copy was gemaakt met Carbon Copy. Perfect.
    Ik heb toen besloten Big Sur niet meer zomaar op aanwijzingen proberen te installeren.
    Als er een betrouwbare methode voor is, wil ik het nog wel een keer proberen em zo niet,
    Catalins is een goed platform
  • timoshatimosha    Moderator
    November 2020 aangepast
    @Lance

    macOS Big Sur werkt niet op een MacBook Pro Mid 2012. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken ;-)
Log In of Registreer om te reageren.