Big Sur op oudere iMac
Goedemorgen.
Ik heb een iMac van eind 2013, maar heb twee maanden geleden de HD laten vervangen voor een SSD
geplaatst door Upgreatest (wat een fijne service van dit bedrijf en prima mensen).
De Mac is weer een genot om mee te werken.
Nu zie ik in de info op deze site ook tussen de tips voor Big Sur de aanbeveling om de HD te vervangen voor een SSD
bij oudere iMacs. Maakt de SSD mijn iMac dan ook geschikt voor Big Sur of moet ik dit laten passeren?
Op zich ben ik tevreden met de voorlaatste (Sierra, er was deze week nog een flinke update voor).
Hartelijke dank voor de reactie.
Ik heb een iMac van eind 2013, maar heb twee maanden geleden de HD laten vervangen voor een SSD
geplaatst door Upgreatest (wat een fijne service van dit bedrijf en prima mensen).
De Mac is weer een genot om mee te werken.
Nu zie ik in de info op deze site ook tussen de tips voor Big Sur de aanbeveling om de HD te vervangen voor een SSD
bij oudere iMacs. Maakt de SSD mijn iMac dan ook geschikt voor Big Sur of moet ik dit laten passeren?
Op zich ben ik tevreden met de voorlaatste (Sierra, er was deze week nog een flinke update voor).
Hartelijke dank voor de reactie.
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
OK, in de info op deze site werd die indruk wel gewekt, vandaar.
Ik zou mijn Mac trouwens een oudere Mac willen noemen, geen oude Mac.
Maar ja, in deze wereld is een product van zeven jaar inderdaad oud.
Feitelijk walgelijk gewoon. Dit terzijde.
Dank voor de reactie.
Mag er een slotje op?
Wat een streng beleid. Het is alweer lang geleden dat ik hier een vriendelijke reactie plaats.
Ik heb namelijk nauwelijks problemen. Sierra had ik vrij laat geplaatst, maar het ging prima.
Zijn er geen andere ervaringen?
Ik geef toe dat de HD 'nagenoeg af was' maar ik kan iedereen een SSD aanraden voor een oudere Mac.
Hij is weer als nieuw.
Vriendelijke groet, René.
Jouw iMac van eind 2013 is daar dus niet bij.