Apple TV : aantal seconden tonen per afbeelding niet in menu

Beste iedereen, heb, nadat. Inde afbeeldingen van de iMac niet kon tonen op TV alles opnieuw geïnstalleerd. Alles werkt weer vlot naar behoren. Alleen is de functie onvindbaar in het menu van de Apple TV om. Het aantal seconden om een foto te tonen nergens te vinden en blijft op 3 seconden. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Over welke Apple TV gaat het?
  • Apple TV 3 Versie 8.4.4
  • Bij terugblikken kun je als je naar beneden swiped (indien mogelijk) kiezen voor kort/medium/lang.

    Bij albums waar diavoorstelling tot de mogelijkheid behoort kun je kiezen in het volgende menu voor 2,3,5,10 of 20 seconden.

    Voeg je foto’s als screensaver toe heb je ook 2,3,5,10 of 20 seconden als optie.
  • DreDre
    November 2020 aangepast
    Dank je wel Moi voor je feedback, maar op het tv scherm als ik naar een fotomapje ga zag ik voorheen bij ‘diavoorstelling’ kiezen uit shuffle, muziek enz. En daar stond ook de keuze voor aantal seconden, en die zie ik niet meer..
  • Heb je geklikt op diavoorstelling. Want ik heb als ik een album selecteer die optie wel. Wellicht AppleTV even opnieuw installeren?

    Eventueel zou je nog Apple Support kunnen bellen: 0800-0201581 Laat je niet afschrikken door het bandje, ze zullen je gewoon helpen :smile:
  • Dank je wel, heb al opnieuw geïnstalleerd. Gisteren inderdaad support gebeld en zelfs senior advisor aan de lijn gehad. Die kon het ook niet vinden en ik wordt vandaag terug gebeld mbt een eventuele oplossing. Gek he? Misschien is er iets in de software van de 3e generatie. Nogmaals dank je wel voor je feedback
Log In of Registreer om te reageren.