Bewaarde e-mail is weg

Via gmail heb ik een map Bewaren voor de voetbal. Wekelijks maak ik een programmamail. Deze e-mails hebben als onderwerp Programmamail week 1, Programmamail week 2 etc. Als ik in week 1 de verstuurde e-mail in de map Bewaren versleep, staat deze er in. Als ik in week 2 de nieuw verstuurde e-mail in de map Bewaren versleep, zijn beide e-mails nog zichtbaar. Als ik een dag later kijk, misschien wel al een uur later, is de e-mail van week 1 verdwenen. Ik kan hem nergens meer traceren. Overige verstuurde en ontvangen e-mails die ik in de map bewaar, zijn en blijven wel zichtbaar. Ik maak overigens altijd een nieuwe e-mail aan dus niet via de button forward all of reply all.

Ik heb geprobeerd om de e-mail van week 2 te verplaatsen naar een andere map om te zien of dan de e-mail van week 1 weer zichtbaar wordt, maar dat is niet het geval.

Ik ben onlangs overgegaan van Windows naar OS X dus weet nog niet alle ins en outs. Ik had dit probleem in ieder geval niet op mijn Windows-PC met Outlook. Ik neem dus aan dat het niets met mijn gmail heeft te maken.

Wie heeft er een tip of truc?

Reacties

Log In of Registreer om te reageren.