Bewaarde e-mail is weg
Via gmail heb ik een map Bewaren voor de voetbal. Wekelijks maak ik een programmamail. Deze e-mails hebben als onderwerp Programmamail week 1, Programmamail week 2 etc. Als ik in week 1 de verstuurde e-mail in de map Bewaren versleep, staat deze er in. Als ik in week 2 de nieuw verstuurde e-mail in de map Bewaren versleep, zijn beide e-mails nog zichtbaar. Als ik een dag later kijk, misschien wel al een uur later, is de e-mail van week 1 verdwenen. Ik kan hem nergens meer traceren. Overige verstuurde en ontvangen e-mails die ik in de map bewaar, zijn en blijven wel zichtbaar. Ik maak overigens altijd een nieuwe e-mail aan dus niet via de button forward all of reply all.
Ik heb geprobeerd om de e-mail van week 2 te verplaatsen naar een andere map om te zien of dan de e-mail van week 1 weer zichtbaar wordt, maar dat is niet het geval.
Ik ben onlangs overgegaan van Windows naar OS X dus weet nog niet alle ins en outs. Ik had dit probleem in ieder geval niet op mijn Windows-PC met Outlook. Ik neem dus aan dat het niets met mijn gmail heeft te maken.
Wie heeft er een tip of truc?
Ik heb geprobeerd om de e-mail van week 2 te verplaatsen naar een andere map om te zien of dan de e-mail van week 1 weer zichtbaar wordt, maar dat is niet het geval.
Ik ben onlangs overgegaan van Windows naar OS X dus weet nog niet alle ins en outs. Ik had dit probleem in ieder geval niet op mijn Windows-PC met Outlook. Ik neem dus aan dat het niets met mijn gmail heeft te maken.
Wie heeft er een tip of truc?
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
In Mail >> Onder Postbussen >> Op Mijn Mac >> Postvak In, heb ik tig Nieuwe postbussen aan gemaakt.
http://www.imgdumper.nl/uploads7/5378fc9778871/5378fc97778d2-Schermafbeelding_2014-05-18_om_20.22.29.png
http://www.imgdumper.nl/uploads7/5378fcc675857/5378fcc674ca2-Schermafbeelding_2014-05-18_om_20.26.02.png
Belangrijke e-mailberichten (in en out) verplaatst ik naar een postbus daar.
Ik sleep de berichten niet, maar verplaats ze, rechtklikken met de muis en vervolgens de optie Verplaats naar gebruiken.
Ben tot nu toe nog géén e-mailbericht kwijt geraakt die ik daar heb geplaatst.