Data Activiteiten kloppen niet meer

Na de IOS 7 update liep mijn horloge na een ochtend helemaal leeg. Omdat dit na een paar dagen niet opknapte, kreeg ik de tip om mijn horloge even te ontkoppelen en weer opnieuw te koppelen. Dit heb ik gedaan (op een woensdag) en dit werkte. Daarna was het probleem opgelost.
Echter kwam ik er gister (zondag) achter dat mijn resultaten van die woensdag in de activiteiten app niet meer klopte. Mijn bewegingsdoel van die woensdag is blijven steken op 62% terwijl ik 1000% zeker weet dat ik elke dag 100% volmaak. Dit is immers een verslaving geworden ;)

Nu kreeg ik van iemand de tip om via instellingen -> algemeen -> data & tijd (op Iphone) aan te passen naar die betreffende woensdag. Iwatch en Iphone opnieuw opstarten, even wachten, en dan zou hij de data weer pakken van die woensdag. Dit gedaan. Echter werkte dit NIET bij mij. Vervolgens het hele gebeuren weer terug gezet naar de datum van vandaag. Tot mijn verbazing is nu niet alleen die woensdag (nog steeds) afwijkend, maar van de donderdag is de hele data verdwenen!

In de 'gezondheid' app op mijn telefoon staat de data nog wel in de grafieken weergegeven. Het is een mysterie voor mij.

Heeft iemand dit ook wel eens gehad en eventueel de oplossing?
Log In of Registreer om te reageren.