Strepen op scherm MacBook Pro 15"

Goedendag,

Op deze site heb ik een artikel gevonden over het vervangingsprogramma voor MacBooks met vlekken op het scherm. Sinds afgelopen vrijdagavond is dit bij mijn MacBook ook het geval. Tevens staan er verticale strepen van ongeveer 0,5 cm breed op het scherm en deze zitten ongeveer 5cm uit elkaar. Daarnaast kloppen de kleuren niet meer en flikkert het beeld een beetje.
Ik heb deze 15" MacBook Pro met Touchbar gekocht bij de MediaMarkt in november 2017. Volgens deze site zou ik in aanmerking komen voor dit vervangingsprogramma. Echter bij AppleCare, waar ik de klacht heb voorgelegd en tevens gemeld dat dit op deze site geschreven staat, kon men daar bij hun zelf geen informatie over vinden of toekennen.
Ondertussen ben ik ook bij een Amac winkel (daar kost de reparatie bijna € 900,00!!) en bij de MediaMarkt geweest om hierover te informatie te krijgen. Ook bij hun was hier niets over bekend.
Kan iemand mij uitleggen, als deze berichtgeving over het verlengde vervangingsprogramma juist is, hoe ik mijn MacBook Pro onder garantie gerepareerd krijg?

Met vriendelijke groet,
Berty

Reacties

Log In of Registreer om te reageren.