Na geslaagde herinstallatie van Catalina vind ik nergens meer Top Sites...

Bizar: Na schone installatie van Catalina vind ik nergens meer Top Sites... Huh?!! Ik heb dus echt mijn best gedaan, op internet gezocht, maar overal krijg ik hetzelfde te lezen: ga naar Safari, klik links boven op Voorkeuren, ga naar Algemeen, klik op Open nieuwe vensters of tabbladen, kies Top Sites, en klaar is Kees. Niet dus. Nergens tref ik ergens de keuze voor Top Sites. Ik sta echt voor een raadsel...

Reacties

  • Ik bezit geen Mac, maar heb laatst van iemand begrepen
    dat Top Sites verdwenen is sinds de komst van Safari 14.
  • Kijk aan! Dat zou zo maar kunnen. De adviezen van de vorige tipgever werken tot dusver niet. Ik wacht het even af. Thanx, in ieder geval voor de moeite!
  • Top sites zijn er inderdaad niet meer, maar wel de "Frequently Visited". Die kan je aanzetten met de instellingen onderaan rechts van een nieuwe pagina, of door het rechts klikken op diezelfde pagina. Misschien is dat voor jou voldoende.


  • Hey Pramon, dank voor je tip. Ik had dat al wel gezien, maar ik veronderstelde, gevoed door het logootje, dat het hier alleen ging om het veranderen van de achtergrond van Safari. Ik ga er, met jouw kennis, nog eens naar kijken. Maar waarom Top Sites weg is, is mij een raadsel. Vielen wij niet genoeg te traceren? Of juist te makkelijk? We zullen het nooit weten vrees ik.
Log In of Registreer om te reageren.