Safari problemen met Adobe Flash player

September 2020 aangepast in macOS 10.15 Catalina
Sinds de nieuwe update van Safari krijg ik de volgende boodschap te zien wat doe ik mis.
Klik hier om aan te zetten of update Adobe Flash voor een betere stream, als ik daar op klik ga ik naar https://get.adobe.com/nl/flashplayer/
dan kan ik de flashplayer downloaden maar hij doet het dan nog steeds niet. Wat doe ik verkeerd. Dit is sinds de update en heb ik de Flashplayer wel echt nodig ?

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    September 2020 aangepast
    Safari 14 ondersteunt om veiligheidsredenen Adobe Flash Player niet meer. Dat staat ook heel duidelijk in de release notes van Safari 14.
  • Timosha,
    oke maar is er een ander programma die dit kan oplossen in de app store, hoor graag van je en vast bedankt
  • timoshatimosha    Moderator
    September 2020 aangepast
    Adobe ondersteunt zelf Flash Player niet meer en Apple dus nu ook niet meer. Misschien kan je het eens proberen met Firefox of Microsoft Edge.

    Waarom wil je die player trouwens nog gebruiken? Dat ding is zo lek als een mandje en een serieus veiligheids probleem.
  • Timosha,

    Dat alles was niet bij mij bekend dus nu ben ik gewaarschuwd en ga ik daar dus niet aan beginnen.
    bedankt en er kan een slotje op.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.