Batterij loopt snel leeg bij iPhone SE 2020-64GB

Hallo,
Ik heb een iPhone SE 2020 - 64GB gekocht.
Ik begon er mijn persoonlijke gegevens in te stoppen, dus mijn vingerafdruk, code, mijn Apple ID, die ik heb omdat ik ook met een MacBook Air werk, daarom ben ik nu ook overgestapt op een iPhone. Ik heb momenteel een LG K8-2017 smartphone.
Ik heb mijn simkaart nog niet geplaatst uit voorzorg om geen fout te maken (ik ben 74) en ik heb gelezen dat het niet nodig is totdat ik alles wat ik wil op de iPhone heb geïnstalleerd, wat mogelijk is zonder de simkaart en ook de gegevens van mijn smartphone over te zetten.
Dus ik werkte via mijn internet thuis. (via mijn router). Toen stopte ik en wilde de volgende dag verder gaan en ik zie dat mijn telefoon leeg is.
Ik was verrast dat het zo snel leeg was, dus terug opgeladen rond 23h (tot 100%) en om 10 uur' s ochtends had ik weer maar 16%, zonder er ook maar iets op te werken.
Om de een of andere reden liep het weer leeg. Ik heb nog geen app geïnstalleerd, alleen WhatsApp, maar deze is nog niet in gebruik omdat mijn simkaart er niet in zit.
Ik heb dan de iPhone terug naar de fabrieksinstellingen gezet, hem weer opgeladen en zo blijft de batterij natuurlijk vol.
Nu is mijn vraag hoe lang de batterij bij normaal gebruik meegaat, dan neem ik het voorbeeld van mijn LG die ik gebruik voor telefoneren, WhatsApp, fotografie die direct gesynchroniseerd worden met mijn Google-foto's. Ik heb internet op mijn smartphone door mijn abonnement bij T-Com en thuis schakelt hij over naar mijn router.
Misschien heb ik ergens een fout gemaakt of staan ​​er zaken op de iPhone vanuit de fabrieksinstellingen ​​waardoor de telefoon snel leegloopt. Ik vraag daarom informatie en hulp. Met dank en vriendelijke groet,

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Kijk eens in de Instellingen -> Batterij welke app de meeste energie verbruikt.

    Ik heb een iPhone 8. Die is min of meer vergelijkbaar met de iPhone SE 2020. Bij normaal gebruik doe ik twee dagen met een acculading. Ik gebruik wel geen Facebook en Google toestanden. Dus ook geen Whatsapp.
Log In of Registreer om te reageren.