niet alle bestanden te kopieeren naar externe HDD

August 2020 aangepast in Algemeen
Ik heb een map op mijn Macbook Pro 13" waarin ik alle foto's bewaar, rechtstreeks van de camera.
Nu wil ik die map kopiëren naar mijn WD externe hdd.
Het vreemde is nu, dat 80% gekopieerd is maar dus niet alles.
Als ik de ontbrekende bestanden alsnog wil kopiëren krijg ik de melding dat ik mogelijk naam en wachtwoord van de beheerder moet opgeven. Als ik dan op doorgaan klik komt de pop up met mijn naam. Als ik dan mijn wachtwoord invul en ok geef, dan krijg ik de melding dat de bewerking niet kan worden voltooid omdat ik geen bevoegdheden heb om toegang te krijgen tot sommige onderdelen.
Nu is mijn vraag waarom ik die melding bij bepaalde bestanden krijg en welk wachtwoord dan bedoeld wordt. Ik ga ervan uit dat het het wachtwoord is waar ook om gevraagd wordt als ik iets installeer en zo.
Op de HDD zit geen wachtwoord dus dat kan het niet zijn. Want dan had ik de overige bestanden ook niet kunnen kopiëren.
Ik heb op Google niets kunnen vinden, maar dat zal ook aan de vraagstelling kunnen liggen.
Wie o wie weet raad.

Reacties

  • Wellicht zitten op die laatste 20% foto’s rechten dat je niet mag kopiëren/verplaatsen.
  • Dank voor je reactie. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat er rechten op zitten. het zijn allemaal foto's die ik zelf gemaakt heb, zelf heb opgeslagen en dus ook zelf wil kopiëren.
    OF kan het zijn dat een fotoprogramma er rechten aan gekoppeld heeft?
Log In of Registreer om te reageren.