Tekst verschijnt niet in iBooks op iPad.

Dankzij de cloud heb ik nu dezelfde boeken in de iBooks app op mijn iPhone en iPad. De laatste is 6 jaar oud en zegt bijgewerkt te zijn met update 10.3.3. Mijn iPhone is 3 jaar oud en zegt bijgewerkt te zijn met update 13.5.1. Op mijn iPhone kan ik de boeken lezen, maar op mijn iPad zie ik alleen de kaft, de bladzijden zijn leeg, ook van boeken die ik eerder wel op mijn iPad kon lezen. Alle adviezen (mn de iBooks app uitzetten resp verwijderen en terugzetten) heb ik al geprobeerd. Wie weet raad?

Reacties

  • June 2020 aangepast
    Wijnanda,

    Heb ik ook een keer gehad en alles geprobeerd tot dat ik opnieuw een boek kocht en ik weer alles kon lezen.
    Wat het nou precies geweest is weet ik niet meer maar het werkte wel. Dus de moeite waard om een boek aan te schaffen wie weet helpt het. Dus wel kopen op de Ipad. suc6 frank
  • De fout met lege boeken zat in iOS10.
    Met iOS11 is dat verholpen, maar jouw iPad kan niet naar 11.
    Oplossing zou kunnen zijn..... een andere reader gebruiken.
Log In of Registreer om te reageren.