Hulp met BBQ Weber thermometers en iPhone

Beste,
Ik hoop dat ik hier deze vraag kan stellen.
Het gaat om het volgende, ik heb voor bij de BBQ twee type's thermometers gehad van Weber. De iGrill 2 en de Weber Connect.
Het zou zo moeten werken dat als het stuk vlees de ingestelde temperatuur heeft bereikt, dat ik op de iPhone XS Max, een hoorbaar signaal krijgt als de temperatuur is bereikt. Bij beide was dit niet het geval. Bij de iGrill 2 kreeg ik 5 minuten voor bereiken van de temperatuur een bericht Zonder hoorbaar signaal, daarna werd het stil. De meter bij de BBQ gaf een zielig piepje. Op de iPhone bleef het stil. IK heb beide meters terug gebracht, dus kan ik nu niets testen. Ik heb toch enig sinds twijfel aan de goede werking van de iPhone. Bij Andre op een BBQ forum werkt het wel, maar kunnen geen uitleg geven over de instellingen op de iPhone.
Bij berichtgeving had ik alles aanstaan, ik was in de buurt in het bereik van de meter, werkt met Bluetooth de Weber Connect ook met wifi. Ook in de app van weber stond mijns inziens alles goed ingesteld.
De iPhone is heeft meerdere malen een soft reset gehad. Bij alles wat met Apple te maken heeft, konden niemand mij helpen. En wordt verwezen naar de slecht werkende Weber meters. Ook weber wist mij geen oplossing te geven. Voor de beeldvorming, ik krijgt wel audio signalen bij whatsapp en SMS, niet bij e-mail.

Ik hoop dat iemand ervaring heeft, en een oplossing kan geven.
Alvast dank
Log In of Registreer om te reageren.