Een fotolijst maken van iPad

Hallo,
Ik wil een fotolijstje maken van mijn oude iPad (Air 2). Het is de bedoeling, dat ik al mijn iCloud-foto’s voorbij zie komen, het liefst in willekeurige volgorde. Heeft iemand enig idee, hoe ik dit kan verwezenlijken?
Alvast bedankt voor je reactie!

Reacties

  • Oh, leuk idee, ik heb een iPad2 met nog een goede batterij een beetje nutteloos aan de muur hangen in de keuken, ik ga ook op zoek...
  • May 2020 aangepast
    Je moet er maar van houden maar op mijn iPad air 2 met ios 13.5 werkt het als volgt. Open Foto's en kies in albums een map. In die map tik je op een foto. Zodra die tevoorschijn komt tik je rechts boven op het vierkantje met de pijl naar boven en kies voor diavoorstelling. Tijdens de diavoorstelling tik je rechtsonder op opties en kies je soort diavoorstelling dat je wilt hebben. Hopelijk heb je veel foto's in Landscape modes anders ziet het er niet uit met die zwarte balken links en rechts.
  • Dankjewel, Wallytax! (je profielfoto lijkt by the way meer op Richard O’Sullivan, die ooit speelde in de Engelse serie “Man about the house”, dan op de “echte” Wally Tax!)
    Ik ga er mee aan de slag, als het zover is.
    👍🏼
  • Haha een zoon van een klant (een snotneus van rond de tien jaar) zag mijn naamplaatje en riep ineens wallytax. Zijn vader zal wel een fan zijn geweest van de Outsiders. De bedrijfsleider pikte dat op en sindsdien is het geen Walter meer maar Wallytax. Van Richard O'Sullivan was ik een grote fan maar helaas is er van die Richard niet veel meer over.

    https://dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1107145/Old-Man-About-The-House-Frail-70s-heart-throb-Richard-OSullivan-looks-unrecognisable.html
  • Ja joh, de vergankelijkheid hè, ontkomen we niet aan, balen!
    Maar wel een leuke link👍🏼, thanx!
  • Super, dank u voor de tip, werkt prima!
Log In of Registreer om te reageren.