Melding :"Deze video is beperkt". Meld je aan met een G-Suite account

Ik heb al gedurende maanden een probleem met het kijken van video’s (meestal op youtube) op mijn iMac. Het probleem doet zich niet voor bij alle video’s maar, zo lijkt het, op steeds meer. De boodschap die ik krijg is de volgende:

Video niet beschikbaar
Deze video is beperkt. Meld je aan met een G suite-account

Het maakt niet uit wat voor soort video het is. De volgende link is zo’n voorbeeld filmpje waar ik dit probleem mee heb.
Het gekke is op een iPad doet zich dit probleem niet voor bij het spelen van dezelfde video’s. Ik vroeg me af, kan dit te maken hebben met bepaalde settings op de iMac.

Ik heb ook al gezocht in de support site van google https://support.google.com/youtube/thread/22992384?hl=en . Daar staat hetzelfde probleem omschreven met 520 replies en ik heb geen oplossingen gezien. Daar blijkt ook uit dat het aanmelden bij G Suite-account ook niet helpt. Ik heb echter niet gezien dat iemand omschreef dat ze wel problemen hadden op de iMac maar niet op iPad.

Wat ik hoop is dat jullie dit probleem misschien eerder gezien hebben.

Reacties

  • Heeft u pas nog Google Drive geïnstalleerd ? G Suite is voor zakelijke klanten en misschien heeft u de verkeerde link gebruikt bij het downloaden van Google Drive.
  • Nee, heb ik niet gedaan.
Log In of Registreer om te reageren.