iPhone 7, Mobiel netwerk fout probleem

25 May aangepast in iOS 13 | iPadOS 13
Hoi,
Ik heb nu mijn iPhone 7 iets minder dan een jaar. Tot een week geleden had ik er geen problemen mee. Nu kan ik niet meer bellen en op mijn 4G.
Als ik op mobiel netwerk klik staat er. Er is een update vereist om mobiele data op deze iPhone te gebruiken. Als ik naar algemeen -> software-update ga dan zeggen ze, iOS13.5 De software is up-to-date. Ik heb mijn netwerkinstellingen ook al opnieuw ingesteld ook niks. Ik heb ook mijn sim kaart er opnieuw in en uit gehaald en ik heb ook meerdere malen mijn telefoon uit en aan gezet. Weet iemand wat dit is?

Mvg,
Dino

Reacties

  • Als je een sim kaartje van iemand anders er in stopt weet u het direct.
  • Ik heb hetzelfde probleem, ook iphone 7. Dus als iemand een oplossing heeft?
    Al geprobeerd: netwerkinstellingen herstellen en herhaald opnieuw opgestart.
  • Het is maar een kleine moeite om aan je zus, broer, moeder of vader te vragen of je zijn/haar kaartje mag proberen want volgens mij is het gewoon de slechte kwaliteit van je sim.
  • Instellingen -> Algemeen -> Info Wellicht is er een carrier update nodig.

    https://support.apple.com/nl-nl/HT201270
  • Ik heb al 2 simkaarten geprobeerd en die doen het ook niet.
Log In of Registreer om te reageren.