Sleutelhanger macOS High Sierra uitschakelen?

Heb regelmatig conflicten met sites die mijn wachtwoorden van Appel sleutelhanger categorisch weigeren. Hoe kan ik die sleutelhanger definitief uitschakelen??

Reacties

  • Anton,
    Wie weet helpt de volgende link.
    https://www.appletips.nl/uitschakelen-icloud-sleutelhanger/

    suc6 frank
  • De sleutelhanger is niet compleet uit te schakelen voorzover ik weet. In Safari kun je wel in de instellingen kiezen om geen gebruikers namen en wachtwoorden automatisch in te vullen.
  • Frank bedankt maar kan via deze methode niet uitschakelen maar opnieuw instellen en dat kopt die weer vol met wachtwoorden.
  • Anton,
    En wat gebeurt er als je op al je apple producten alle wachtwoorden verwijdert, dan moeten ze toch weg zijn lijkt mij. Dus ze verwijderen van ipad iphone en macbook . Dan moet het goed gaan.
  • @antonwithagen als je in de iCloud settings uitzet dat de Sleutelhanger synchroniseert met de iCloud zal deze vragen of je de wachtwoorden op de mac wil behouden of niet. Als je voor niet kies zullen de wachtwoorden van de mac verdwenen zijn.
  • Enige "antwoord" bij ICloud settings is dat ik Sleutelhanger opnieuw kan instellen en dat is nou net wat niet wil. Sleutelhanger is m.i. niet te verwijderen.
    Helaas zijn sommige websites dusdanig ingericht inloggen nodeloos ingewikkeld/zelfs onmogelijk is, gewoon maar links laten liggen en behandelen als dead links.
    Overigens bedankt voor 't antwoord
  • Online zijn tips te vinden die adviseren om juist GEEN "vreemde tekens" te gebruiken bij het inloggen, terwijl er toch om gevraagd wordt. Heb dit uitgeprobeerd en het werkte.
Log In of Registreer om te reageren.