Missende programma's voor updaten naar Catalina

Ik wil upgraden naar Catalina vanaf High Sierra, maar krijg vóór de update deze melding:

De volgende recent gebruikte apps zijn niet geoptimaliseerd voor je Mac. Voor deze apps is een update nodig zodat ze blijven werken nadat MacOS 10.15 is geïnstalleerd. Als er geen update beschikbaar is, kan de app niet meer worden geopend. Neem contact op met de ontwikkelaar voor meer informatie.
Het gaat om G_FunctionManager.app en G_Mouseinterface.app,
Voor beide staat een App store symbooltje. Hoe belangrijk is dit, en hoe kom ik aan de update voor deze apps, want in de AppStore staan ze niet?

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Die twee apps zijn onderdeel van Genius Tablet software. Je zal contact moeten opnemen met de ontwikkelaar van die software voor updates.
  • Maar ik heb helemaal geen genius tablet, ik heb alleen een genius muis en daar heb ik de nieuwste driver van gedownload
  • timoshatimosha    Moderator
    April 2020 aangepast
    Dan is de nieuwste driver van die Genius muis niet compatibel met macOS Catalina.
  • Oké dat wordt dus een nieuwe muis, waar moet ik op letten als ik er een koop?

  • timoshatimosha    Moderator
    Een muis heeft in principe geen drivers nodig. Alle drivers zitten in macOS.
Log In of Registreer om te reageren.