iPhone foto en terugblikken bekijken op Tv

We hebben een Chronecast V3 aangeschaft en zouden nu graag iPhone foto’s en terugblikken op Tv via die Chronecast willen bekijken. Ik vond oa. dat hiervoor bijvoorbeeld AllCast zou kunnen gebruikt worden.

Echter kan ik deze app niet in de app store vinden, ondanks dat de site van de makers wel aangeeft dat de app beschikbaar zou zijn in de app store.
Zijn er volgens jullie andere goede (liefst ook gratis) app’s die hiervoor gebruikt zouden kunnen worden?

Mvg, Vic

Reacties

  • Ik gebruik hiervoor google fotos Via Google home aansturen .
  • Thx voor de reactie.
    Echter weet ik niet of dit een mogelijkheid voor mij is, ik gebruik namelijk iCloud foto en dus zitten al men foto’s in de Apple iCloud. En dat ben ik niet zo direct van plan om te veranderen hoor.
  • Installeer Sofaplay via de app-store en leg je Chromecast in de la. Lekker gaan streamen met je iCloud afbeeldingen.
  • Thx voor de tip. Al denk ik (kan natuurlijk verkeerd zijn) dat deze app niet voor Chronecast maar gewoon voor smart TV is bedoelt. Tenzij dat ook in de betaalde features zit. Nu met onze smart TV werkte het direct en de tv met de Chronecast zie ik nergens verschijnen. Zal er nog wat verder mee bezig zijn.
  • April 2020 aangepast
    je heb ook een kabel dan kan je je iphone rechtstreeks op je tv aansluiten en alles kan je dan zien op je tv. ik heb mijn mac pro met een hdmi kabel op mijn tv aangesloten. dat kan ook
  • Ooooh😀 dat lijkt mij heel erg leuk! 😄
    Kun je dat ook met een camera? :)
    Ik heb een camera panasocic trouwens
    Groetjes :)
Log In of Registreer om te reageren.