apple music afspeellijsten volgorde vastleggen en afspeellijsten in een keer de juiste indeling

wie kan mij helpen

onlangs is itunes op mijn windows 10 computer gecrast. Doordat alles in de i cloud stond stond mijn muziek bib gelukkig zo weer op de computer alleen nu is de manier hoe mijn afspeellijsten samen gesteld is kwa lay out niet zo als ik wil

op dit momen wordt t opdeze manier weer gegeven



en ik wil t zo hebben




nu heb ik als muziek fanaat aardig wat afspeel lijsten wie weet hoe ik de afspeellijsten allemaal in een keer de weergave optie nummers kan geven en volgens de indeling kan maken zoals ik t wil hebben en is het mogelijk om dat op te slaan dat indien itunes weer crast dat het gelijk weer zo er staat


Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Gaat het om de weergave (lijst waar de items dicht op elkaar staan) of om de volgorde?
  • de volgorde artiest - titel - album - tijd en het weg laten van genre en t hartje vind die 2 overbodige info bij nieuwe afspeel lijsten maken gaat t wel zo maar bij de oude niet kan dit in een keer gedaan worden ? wat ik ook merk is dat eigen toegevoegde cd's niet op mijn tel komen
  • Heb precies hetzelfde probleem voor wat betreft indeling op mijn iMac, hoe in een keer alles neer te zetten zoals ik dat wil ? Ofwel waar vind ik een antwoord op vraag van Ivo1976, ik ben nieuw op deze site.
Log In of Registreer om te reageren.