Icloud mail account verwijderen ios13

Dag, Hoe kan je een Icloud mailaccount verwijderen ? Ik gebruik alleen mailadressen van Ziggo.

Reacties

  • In iCloud zelf bij Instellingen.


  • Dag kokkie, bedankt, alleen wordt de inhoud van alle andere mailaccounts (Ziggo) dan wel 'bewaard' in Icloud of alleen op de servers van Ziggo ? Sorry, maar ben niet zo thuis in deze materie ;)
  • Ja, alles wordt bewaard zolang je het niet uit vinkt. Het enige wat je doet wanneer je dat vinkje bij iCloud weghaalt is dat je dat maiadres niet meer op je IOS apparaat hebt staan, het blijft wel bestaan maar niet meer op je apparaten.
  • Ik denk erg praktisch en begrijp dus niets van jouw antwoord. Je zegt in je eerste antwoord dat ik het bij cloud-instellingen dien UIT te vinken. Vervolgens heb ik dat gedaan en ja hoor in MAIL is dat account weg. Vervolgens vraag ik of de andere accounts bewaard worden in Cloud en antwoord je: Ja zolang je het niet UIT vinkt. Begrijp je dat ik het niet begrijp ?
  • Die andere accounts staan toch niet in je Cloud of wel? Die Ziggo account staat op de servers van Ziggo.
  • De afbeelding van kokkie44 is de juiste oplossing. Met het NIET aanvinken van de checkbox “mail” wordt/blijft het mailaccount eindigend op @icloud.com uitgeschakeld
  • Ok, bedankt Kokkie en Jos...
Log In of Registreer om te reageren.