Slecht werkt Toetsenbord iPad pro

Sinds enige tijd werkt het toetsenbord van mijn iPad Pro 12.9 slecht.
De iPad is van 2016
Hoe is dit op te lossen?

Reacties

  • Misschien handig als je wat meer informatie geeft. Wat je nu aangeeft is nogal sumier
  • Ik heb het over het digitale toetsenbord. Als je toetsen aanslaat komen ze niet op het scherm, sommige wel.
  • Met uitsluitend de informatie die je geeft kun je alleen de conclusie trekken dat het toetsenbord defect is.
  • Is het geen probleem wat vaker voorkomt?
    Hoe kan een digitaal toetsenbord kapot gaan? Is dit eventueel op te lossen met een los toetsenbord ?
  • Alle electronica kan kapot. Hoe dat veroorzaakt wordt is soms lastig te achterhalen.
    Wat bedoel je met een digitaal toetsenbord?
  • Met Digitaal bedoel ik het toetsenbord op de iPad, ik weet niet hoe ik dit anders moet omschrijven.
    En waar ik dus nieuwsgierig naar ben is of deze problemen opgelost zijn met een extern toetsenbord, zo eentje waar de iPad ingeklikt wordt. Ik heb begrepen dat logitech zo’n toetsenbord heeft, maar werkt dat ook?
    Wat is jouw ervaring?
  • Voordat je een extern toetsenbord aanschaft zou ik eerst proberen te achterhalen waarom het standaard schermtoetsenbord van de iPad (ik neem aan dat je die bedoelt) niet functioneert.
Log In of Registreer om te reageren.