foto van muziekalbum krijg ik niet geplakt
hoe ik ook plak...bij sommige muziekalbumhoezen krijg ik nooit een fot geplakt...irritant... ik ga naar info en dan naar illustratie en dan naar mijn downloadmap, maar noooooit een foto kunnen plakken...help svp
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Bij mij lukt het wel ik doe het op de volgende manier ik sleep eerst de foto naar mijn bureaublad en van daar naar info illustratie en dan sleep ik de foto van het bureaublad naar illustratie en dan lukt het.
groetjes Frank
Klik op afbeelding
Zoek een mooie afbeelding en kopieer de afbeelding door rechts te klikken etc.
Ga nu naar jouw eigen muziek icoon en klik op info.
Activeer het lege icoontje in info en plak het gedownloade afbeelding.
bedankt
volgende probleem ook...als ik een album naar itunes sleep, blijkt er een onbekend album te staan.als ik het aan klik staat dus dat album wat ik sleepte te zijn als ik dan de info wil veranderen, dan zegt itunes dat het meer dan 1 soort soorten bestanden zij. niet, dus... bij andere albums kan ik gewoon de info veranderen..
Ik had in het begin ook veel problemen met muziek in Catalina echter nu werkt alles perfect ik werk met Muziek Versie 1.0.2.37. Alle muziek werkt perfect en alle hoesjes er bij. Zelfs weer via de remote app op de ipad.
Neem anders eens contact op met Apple dat werkt echt heeft mij ook geholpen. Dat kan via de chat of via schermdeling.
https://support.apple.com/nl-nl/contact
Groetjes Frank en succes.
ga ik weer proberen
Fijn dat het toch nog een beetje is opgelost, en schermdeling kan je ook zelf gebruiken hoor met je apple vrienden maar niet beschikbaar op de ipad en iphone.
Dus er zou een slotje op kunnen.
ik hoop dat je het inmiddels wel lukt, maar ik heb nooit problemen. Of ik scan zelf een afbeelding, of ik haal een afbeelding van internet en dat zet ik dan weg met ,,bewaar als", altijd als jpeg-formaat. Ook vraag ik het ophalen van een illustratie via internet (als het album bekend is) met de rechtermuisknop. Ik heb geen afspeellijsten zonder afbeelding. Succes ermee.