Update naar macOS High Sierra lukt niet?

December 2019 aangepast in macOS 10.12 Sierra

Ik wil naar 10.13 en vandaar verder updaten, maar ik kan 10.13 nergens vinden en via de App store krijg ik em niet te zien.
Wie geeft me even een linkje

Reacties

• timoshatimosha    Moderator
    @kokkie44

Ik wil naar 10.13 en vandaar verder updaten

Verder dan High Sierra op een Mac uit 2010 zal niet lukken. High Sierra is het eindstation voor die Mac.
  • December 2019 aangepast
    @timosha Als jij dat zegt neem ik dat direct aan, dank.
    Sterker nog. Ik vermoed dat Sierra het eindstation is...

• JMRJMR
    December 2019 aangepast
    Hallo kokkie44, de eerder doorgestuurde link/download is bedoeld om je macOS opnieuw te installeren, via een schone installatie met macOS High Sierra.
    Jouw iMac systeem is daarvoor geschikt!
    Hier vind je meer info:

https://www.appletips.nl/bootable-usb-stick-high-sierra/

ik heb daarvan de Tip: Installatie USB Stick maken zonder ingewikkeld commando., gebruikt en dat werkte prima.
  • December 2019 aangepast
    Ok, dus moet ik eerst ff een usb opstart/install diskje maken.Geen probleem.Maar eigenlijk wil ik gewoon updaten naar HS, dit ivm weer alles opnieuw moeten installeren.
  • JMRJMR
    December 2019 aangepast
    Dit is een pagina met de updates en downloads, ik weet niet juist waar jij moet inpikken met je 10.12.6.
    https://support.apple.com/nl_BE/downloads/macos
    10.12.6 is laatste Sierra...
    Die combo updates kan men alleen maar installeren als macOS Sierra of High Sierra al geïnstalleerd is!
  • Hmm, ik wil weer eens wat, het wordt een speurtocht en een avontuur. :D
    Een update zou toch moeten lukken met High Sierra uit de Mac App Store. Lopen er geen rare dingen op de achtergrond zoals virusscanners, cleaners, enz..?
  • @timosha Nee, er loopt helemaal niets op de achtergrond. Maar het is al raar dat ik niet kan updaten via de app store, de update kan ik echt nergens vinden. Wel andere updates, zoa;s voor itunes, paint en andere zaken.
  • Via een directe link naar de App Store is het gelukt.

• Mag slotje op, want het is gelukt.
    Het gevraagde slotje ;-)

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.