fotobibliotheek werkt niet goed in iMovie met Catalina als u de optie optimaliseer opslag

ik werk op een mac book pro omdat het geheugen beperkt is heb ik de optimaliseer opslag aan de grote foto's worden in de cloud opgeslagen en hij laat deze pas in als je de foto vergroot bekijkt.
in de vorige versie kon ik er voor kiezen dat je een bepaalde map in foto's op waar grote kon ophalen dit was heel handig want dan zag je al die foto's en films terug in de bibliotheek in iMovie zo kun je dus een film maken. ik krijg het nu niet meer voor elkaar. ik heb met apple gebeld en die zijden dat het alleen mogelijk is als je de foto's eerst naar een map exporteer wat een omweg.... maar heb het natuurlijk wel geprobeerd eerst moest ik wat ruimte maken. toen ik alles had geëxporteerd en ze op die manier in iMovie wilde zetten zag ik dat alle foto's op datum van aanmaken stonden gerangschikt en dus niet meer op datum van foto moment het is geen doen om alles op volgorde te zetten dus ben ik maar gestopt

kan iemand helpen ?

op mijn iPhone werkt het selecteren perfect ! je selecteert en daarna haalt hij de hoge resolutie beelden van de cloud op.
Log In of Registreer om te reageren.