iCoud volledig leeg maken zonder verlies
L.S.,
Per ongeluk is ooit in mijn iPhone iCloud aangezet waardoor er in de iCloud nu heel wat staat, w.o. mijn foto's. Foto's heb ik allemaal op mijn device staan en wil eigenlijk niets met iCloud te maken hebben. Kortom: iCloud leeg, alles wel op mijn toestel. Wat kan ik daarvoor het beste doen?
Per ongeluk is ooit in mijn iPhone iCloud aangezet waardoor er in de iCloud nu heel wat staat, w.o. mijn foto's. Foto's heb ik allemaal op mijn device staan en wil eigenlijk niets met iCloud te maken hebben. Kortom: iCloud leeg, alles wel op mijn toestel. Wat kan ik daarvoor het beste doen?
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Vervolgens tik je op beheer opslag > daar kan je per applicatie zien, wat er word bewaard.
Voor foto’s moet je zeker zijn dat iedere for in hoge resolutie op je toestel staat (voor ruimte te besparen, word dit vaak enkel in lage resolutie bewaard op je toestel, bekijk je het, word de hoge resolutie dan pas gedownload)
Verder kun je deze stappen volgen, alleen kies je dan net wel voor 'bewaar op [apparaat]'. https://www.appletips.nl/icloud-herstellen-en-veilig-uitschakelen/