2e Fotobibliotheek via Apple TV

Hallo,
Ik heb een nieuwe fotobibliotheek aangemaakt op mijn Mac, omdat ik bijna 450Gb aan foto’s heb en deze dus niet allemaal wil uploaden naar iCloud. De nieuwe foto’s, die gemaakt worden met div iPhones en een iPad, worden wél geüpload naar iCloud. Het probleem is nu echter, dat ik alleen foto’s in mijn systeembibliotheek (iCloud) via AppleTV (4) kan zien op mijn TV.
Ik zou graag ook de foto’s uit mijn tweede bibliotheek op TV willen bekijken, maar hoe?

Reacties

  • October 2019 aangepast
    Hoe kan ik een 2e fotobibliotheek (dus niet mijn “systeembibliothheek”!) zichtbaar maken op televisie, via mijn Apple TV????
  • Hallo,
    Ik heb een nieuwe fotobibliotheek aangemaakt op mijn Mac, omdat ik bijna 450Gb aan foto’s heb en deze dus niet allemaal wil uploaden naar iCloud. De nieuwste foto’s, die gemaakt worden met div iPhones en een iPad, worden wél geüpload naar iCloud en zijn zodoende op al deze apparaten getoond, óók op TV, via de AppleTV. Het probleem is nu echter, dat ik alleen foto’s in mijn systeembibliotheek (iCloud) via AppleTV (4) kan zien op mijn TV.
    Ik zou graag ook de foto’s uit mijn tweede bibliotheek op TV willen bekijken, maar hoe, heeft iemand hier een idee over?
    Uiteraard kan ik beide bibliotheken (weer) samenvoegen, maar dat is vanwege eerder genoemde reden geen optie.
    Ik heb deze vraag eerder gesteld, maar geen enkele reactie mogen ontvangen: schijnt dus écht moeilijk te zijn!!
    Alvast bedankt voor het meedenken.....!
Log In of Registreer om te reageren.