Nieuwe iCloud-voorwaarden worden niet aanvaard

Hey,

Na het installeren van MacOS Catalina heb ik problemen met het aanvaarden van de nieuwe iCloud-voorwaarden.
Elke keer als ik akkoord ga, probeert hij contact de maken met de server, maar dit lukt niet.
Ik heb al geprobeerd om uit te loggen, maar daarna komt dit probleem terug.

Bij de aanschaf van mijn Macbook had ik eerst een ander iCloud-account.
Zou dit de oorzaak kunnen zijn?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Grtn,
Steven300368

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Denk niet dat dit de oorzaak is, beste kun je dan iCloud uitloggen en daarna weer inloggen. https://www.appletips.nl/icloud-herstellen-en-veilig-uitschakelen/
  • October 2019 aangepast
    Hey Wesley,

    Bedankt voor je reactie. Ik heb de stappen gevolgd maar probleem is niet opgelost.
    Vanaf het moment dat ik de voorwaarden aanvaard, krijg ik een popup-scherm waarin vermeld wordt dat er geen verbinding kan gemaakt worden met de server. Popup-scherm verdwijnt ook direct.
    Aanmelden bij iPhone gaat zonder problemen.

    Eigenaardig genoeg had ik geen probleem met de iCloud-account van mijn vrouw.

    Grtn,
    Steven300368
  • October 2019 aangepast
    Probleem is opgelost, met hulp van Apple Care. Het was inderdaad mijn tweede Apple-ID dat voor problemen zorgde.
Log In of Registreer om te reageren.