Muziek en iPod Classic werkt niet !

Hoe verwijder en plaats ik muziek op mijn iPod Classic 130 GB.Werkt niet In Muziek sinds upgrade naar Mac osx Catalina.

Reacties

  • In ITunes kon je nummers of een hele cd verslepen naar je IPod ,nu lukt dat niet meer.Je kon ook nummers van je iPod verwijderen.Ik heb je tip al geprobeerd maar het lukt mij niet om in de nieuwe App Muziek nummers toe te voegen aan mijn IPod Classic.Waarschijnlijk heeft Apple geen rekening meer gehouden dat er nog mensen zijn die een IPod Classic in hun bezit hebben.Hopelijk komt er oplossing!grt Wanne



  • WesleyWesley    Beheerder
    Synchroniseren kan ook niet meer via de Muziek-app, dit moet nu via Finder en lijkt mij ook voor de iPods te werken. Alleen slepen werkt inderdaad niet meer, wel aanvinken van muziek.
  • Ik heb gans mijn iPod opslag gewist en nummers toegevoegd vanuit Finder.Is er ook een manier om je bibliotheek van Muziek te downloaden met één klik?Al mijn nummers staan in de iCloud ,zodat ik ze moet downloaden om op mijn ipod te zetten.Groeten Wanne
  • KorKor
    October 2019 aangepast
    Het werkt nog wel met een iPod, inderdaad via de Finder als je al je muziek wil restoren naar je iPod. Wil je alleen bepaalde nummers of albums op je iPod zetten, dan moet je in de Finder aangeven dat je handmatig de media wil beheren, vervolgens kun je vanuit de muziek app de nummers naar de iPod slepen.
    Zie dit YouTube filmpje (aan het eind):


  • Bedankt voor de goeie service en uitleg!!Grt Wanne
  • Sinds Catalina krijg ik het niet voor elkaar om mijn Ipod classic manueel te beheren.
    Ik kan geen nummers (titels) op mijn Ipod verwijderen.

    Wie zet mij op het juiste pad? :)
  • Excuus, zie dat er al een discussie over is.
  • timoshatimosha    Moderator
    Discussies samengevoegd.
  • Oplossing is trouwens simpel:
    Selecteer je muziek, rechtermuisklik, Make Playlist.
    Ga naar playlist en zet deze in je Ipod.
    Works perfect.
Log In of Registreer om te reageren.