Fletse kleuren na instellen achtergrond.

Na instellen van bv zwarte achtergrond met regenboog strepen zijn bij het keuze van de achtergrond de kleuren mooi en verzadigd. Na de keuze stel in zijn ze een stuk fletser. Maak maar eens een screenshot voor en na het instellen en vergelijk. Het is na update iOS13 zichtbaar op mijn iPhone XS Max, XR, en 6s. Dus het ligt niet aan de iPhone. Wel gek dat ik nog niemand over dit onderwerp heb horen klagen. Doe ik iets niet goed, of is dit een bug?

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Ga eens naar instellingen - achtergrond en schakel de optie 'met donkere weergave wordt de achtergrond gedimd' uit. Lost dit je probleem op?
  • WesleyWesley    Beheerder
    Hmmm ik zie dat dit niet het probleem oplost en het inderdaad 'fletser' is. Geen idee eigenlijk, vermoed dat apple het expres doet voor meer contrast.
  • Hoi Wesley. Het is natuurlijk geen groot probleem, maar het heldere OLED effect is helemaal weg. En dat is niet apple-like. Ik heb zelf ‘t vermoeden dat het met de haptic touch uitbreiding te maken heeft. Maar bedankt voor jou bevestiging. Dan hoef ik niet verder naar andere oorzaken te zoeken.
Log In of Registreer om te reageren.