Updaten van onverenigbare updates op mijn macbook pro

Op de updatesite van mijn computer staan 3 onverenigbare updates.
Deze zijn van tomb raider pages en numbers.
Wat houd dit in?

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Dat zullen wel updates zijn die niet compatibel zijn met macOS 10.13 High Sierra.
  • Deze zijn van tomb raider pages en numbers.

    Pages en Numbers zijn apps van Apple, die blijven compatible met macOS 10.13 High Sierra.
  • timoshatimosha    Moderator
    @Rai

    Is dat zo? In de Mac App Store lees ik toch iets anders over Pages:



  • KorKor
    October 2019 aangepast
    Ja, daar heb ik ook last van met Keynote, Pages en Numbers bij mijn iMac met High Sierra. Zoals Timosha al zei, deze updates zijn niet compatibel met macOS 10.13 High Sierra en kun je ze niet installeren. Misschien laat Apple ze zien om mensen te stimuleren om te updaten naar een nieuwe macOS versie, maar dat gaat niet met een iMac uit 2010. Ik ben wel aan het sparen voor een nieuwe, maar nu nog even niet (eerst een nieuwe telefoon). Daarom moet ik knarsetandend naar deze melding blijven kijken in de App store. Het is gelukkig niet zo dat ze het bestandsformaat hebben veranderd, zoals in het verleden wel eens gebeurd is, er zijn geen problemen met bestanden die bewerkt zijn met de nieuwe versies op mijn iPad tot nu toe.
  • @ timosha & Kor,

    Ja, Pages versie 8.1 is gisteren net (automatisch) geüpdatet naar versie 8.2 door Apple.
    Als men nog macOS High Sierra 10.13 gebruikt, update Pages, Number & KeyNote niet of automatisch update uitzetten.

    Ik heb een kennis macOS El Capitain en gebruikt Pages v 3.03, een ander kennis met macOS Sierra 10.12.6 en gebruikt Pages v6, Numbers v4 and Keynote v7. Bij elk macOS hoort een versie van iWork.

    Ik weet dat de oudere versie van iWork niet meer beschikbaar gesteld zijn door Apple voor download.
    (ik dacht) Pages versie 8.1 hoort bij macOS HighSierra 10.13 en kan ook worden gebruikt bij macOS Mojave 10.14.

    Misschien van Time Machine terughalen?




  • Bedank allemaal voor de reacties
Log In of Registreer om te reageren.