Installatie Digipass software in OS X

March 2014 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Ik slaag er op geen enkele manier in om de kaartlezer 'Digipass by Vasco' te installeren. In België gebruiken we deze kaartlezer om de belastingaangifte in te vullen via 'Tax-on-Web'. Alle raadgevingen gevolgd van de Fedict (de dienst die zich bezig houdt met de installatie van kaartlezers). Men moet eerst de software van de Belgische Overheid installeren, dat lukt en als het niet lukt dan moet men zogezegd de drivers voor de kaartlezer installeren, allemaal geprobeerd. Als ik dan de kaartlezer aansluit met de identiteitskaart, krijg ik wel het scherm te zien die me vraagt om na te zien of alles goed geïnstalleerd is. Bij mij lukt dat dus niet. Ik kom dan in een scherm van allerlei 'beveiligingscertificaten'. Ik ben teneinde raad. Ik ben hier in het bezit van 4 kaartlezers en geen enkele kan ik installeren. Volgens mij heeft het iets te maken met de beveiliging, maar ik ben een leek wat Apple betreft.
Weet er soms iemand raad om mijn probleem op te lossen, anders moet ik me naar een Switch winkel begeven....en daar is het altijd druk....

Ik zou jullie ontzettend DANKBAAR zijn mocht ik van jullie een antwoord krijgen.

Reacties

Log In of Registreer om te reageren.