Automatisering in mijn opdrachten op Iphone.

Geacht forum,

zijn er bij jullie, die al ervaring hebben met het automatiseren van opdrachten op de Iphone in Ios 13.1 ? Ik doe twee keer per week een Yoga les en zoals jullie begrijpen moet het daar stil zijn. Het is een kleine school dus je spullen gaan mee in het zaaltje. Nu wil ik het volgende automatiseren:
Tijdstip : de tijd en de dagen dat de lessen beginnen. ( + Voeg een taak toe ) ( scripten ) Stel vliegtuigmodus in. (volgende ) ( gereed ).
Als ik dit op de tijd en dag laat uitvoeren krijg ik alleen een notificatie op het scherm te zien. Als ik hier op klik krijg ik de opdracht met er onder ( Voer uit ) Dan doet het prima.
Maar is dit het !! Of ben ik wat vergeten te activeren, zodat het automatisch gaat. Dit was mijn idee namelijk.
Zo heb ik er geen omkijken meer na en staat iedere keer mijn telefoon uit in de les. Nu moet ik toch nog een handeling doen en kan ik in dit geval net zo goed even het scherm omhoog wrijven en de modus activeren. Ik heb het zelfde ook met ( Aankomst ) geprobeerd, met het zelfde resultaat.

Het enigste voordeel van zo automatiseren is dat je met een druk in notificaties een heleboel handelingen kan laten doen, maar volgens mij verder niets. Of ik maak een fout of vergeet iets, Vandaar mijn vraag aan het forum.

Alvast bedankt, die mij willen antwoorden.

Molshoop


Log In of Registreer om te reageren.