Notities op iPad 2 met iOS 7

October 2013 aangepast in iOS 10 of eerder
bij het openen van Notities App komt deze even te voorschijn en verdwijnt dan net zo snel,IPad al gerest (homeknop en aan/uit knop)
maar dit heeft niet geholpen het euvel blijft.
enig idee hoe dit is op te lossen aangezien deze niet apart is te downloaden .

Reacties

  • RichardRichard    Beheerder
    October 2013 aangepast
    Maak je gebruik van synchronisatie voor de notities via iCloud, Gmail of dergelijke?

    Zo ja schakel de synchronisatie dan eens uit via: Instellingen > Email, contacten en agenda > Accounts.

    Schakel onder alle toegevoegde accounts de notitie synchronisatie uit. Werkt de app hierna wel?
  • Bedankt voor de reaktie,gedaan wat u voorstelde maar dit had geen effect ,ook de gegegevens van de App herinneringen zijn trouwens allemaal verdwenen,waarschijnlijk na de laatste update.
  • op mijn iPhone 4s werkt de App wel goed,alhoewel de gegevens ook zijn verdwenen in de App herinneringen .
  • WesleyWesley    Beheerder
    Dan vrees ik ervoor dat je een complete herstel van je iPad moet doen.

    Dit doe je door je iPad te koppelen aan iTunes met de usb kabel, navigeer in iTunes naar je iPaf en slecteer de optie 'herstel'.
  • ik heb herstel uitgevoerd ,in iTunes toen deze daar mee klaar was werd mij gevraagd ,als nieuw configureren op copy terug zetten ,dat laatste heb ik gedaan maar het heeft niets geholpen ,probleem is er nog steeds .
  • Ik denk dat Ik de iPad maar ALS nieuw configureren misschien is het probleem dan opgelost
  • WesleyWesley    Beheerder
    Helaas zal het probleem inderdaad in je back-up ook zitten, een volledige herstel en als nieuw configureren zal denk ik de enige oplossing zijn...
  • Ik heb hetzelfde probleem, op de iPhone werkt notities wel. Zit er niet op te wachten mijn notities kwijt te raken. Is er niet een andere oplossing te bedenken?
  • Notities zijn blanco, en de app knalt er na 2 seconden herhaaldelijk uit :-(. Opnieuw opstarten werkt niet, tips welkom
  • Heeft iemand al een oplossing voor dit probleem? Dit speelt bij mij al vanaf dat ik mij Ipad 4 retina heb (november 2013).
  • Had het zelfde probleem op de ipad! Hoopte mn notities nog te kunnen openen via icloud dus vinkte dat aan bij instellingen. Nadat ik dat gedaan had deed de notitie app het ineens weer! Heel vreemd maar dit werkte bij mij!
  • Ik heb een vraag. Op mijn moeders Ipad stonden notities. Nu heeft ze mijn Gmail account verwijderd en zijn alle notities weg. Kennelijk was er een koppeling. Hoe kan ze deze nu terug krijgen?
    Dank alvast!
  • IK heb iets vergelijkbaars maar dan andersom: ik heb notities op mijn iPad mini die ik ook graag op mijn iPhone 4S wil hebben, hoe synchroniseer ik die?
  • @JannyBoe: Via iCloud. (zie bericht van Richard)
  • hoi, weet iemand hoe het kan dat notities van mij en een collega (beide op eigen account!) soms zijn verdwenen en bij de ander te zien in in de notities? dit gebeurt geheel willekeurig .. vreemd en geeft een onveilig gevoel
  • Ik heb nu in 2017 hetzelfde probleem. Is er al een oplossing??? Groeten, Anneke Burger
  • QuintenQuinten    Moderator
    Heb je de laatste updates al gedaan? Over welk toestel gaat het met welk besturingssysteem?
Log In of Registreer om te reageren.