Nog twee overgebleven 32bits files verwijderen....?

Goedendag, ik heb nog twee 32bits files staan. Straks werken die niet meer als Apple in oktober nieuwe OS Catalina uitbrengt. Zal/kan ik deze nu reeds VEILIG verwijderen of 'stort' er dan toch iets in op mijn Macbook Pro? Ik kan er op internet geen duidelijkheid over vinden.
Dank.
zie onderstaande afbeelding.

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    De Catalina installatie vervangt de 32 bits quicklookd32 daemon door een 64 bits versie. Die SLLauncher ken ik niet.
  • September 2019 aangepast
    SLLauncher is van Silverlight.

    De ondersteuning voor Microsoft Silverlight wordt beëindigd op 12 oktober 2021. Het ontwikkelframework Silverlight wordt momenteel alleen ondersteund in Internet Explorer 10 en Internet Explorer 11. De ondersteuning voor Internet Explorer 10 wordt beëindigd op 31 januari 2020. Ondersteuning voor Chrome, Firefox of browsers op het Mac-besturingssysteem wordt niet meer geleverd..
  • Hartelijk dank!
    @timosha : Helder. Hoef ik niets te doen.
    @jemmie : SLLauncher = Silverlight, had ik gezien. Staat wel geïnstalleerd onder Programma's maar is al lang niets mee gedaan. Verstoft zaakje dus. Ik gebruik geen IE dus dat scheelt. Ik kieper die van mijn computer af. Fort ermee.
    Verhaal gesloten. Nogmaals dank! 🙏🏽

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.