Letters ontbreken of lopen in mekaar in Safari

March 2014 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Safari: letters lopen door elkaar, of ontbreken. voorbeeld: ING bankieren, kan ik van mijn tancode laatste cijfers niet zien. Bloemen bestellen bij Frederiques choice lukt niet eens, kan de postcode niet invullen voor geadresseerde.
Advertentie plaatsen in Rubrieks.nl. lukt ook niet, enz enz.
Apple support heeft er al naar gekeken, geen oplossingen! Wie helpt?? [Ja, dat Firefox ook bestaat, weet ik].

Reacties

  • Je kunt dit soort feedback het beste terugmelden aan de eigenaren van de betreffende websites. Als er maar voldoende Safari-gebruikers klagen, doet men er wellicht iets aan.

    Ik bankier zelf ook bij de ING, maar gebruik om historische redenen Firefox. (De website van de postbank deed het jaren geleden helemaal knudde in Safari...)
  • bedankt Pieterr, dit had ik al gedaan, men zou het doorgeven aan de juiste afdeling, dus..... ? Mensen massaal klagen!! Maar ik heb de indruk dat deze site ook niet door velen wordt gelezen.
    [1 reactie op dit onderwerp].
  • Jade, Ook bij mij lopen letters in Safari door elkaar sinds Maverick;
    Bij mij komt het door bladwijzerbalk links; als ik die wegklik wordt het beter. Als het nog niet optimaal is klik ik op cmd en + en dan springt het vanzelf goed
Log In of Registreer om te reageren.