iPhone ios 12.3.1 is gedownload maar niet geïnstalleerd, toch bij iphone opslag
Op mijn iPhone 6 krijg ik steeds volgende melding
Maar ik wil deze versie niet installeren.
Hoewel het logisch lijkt dat (doordat het ‘blijkbaar automatisch’ •had er iig geen weet van• ) het gedownload is, vind ik het toch merkwaardig dat dit bij iphone opslag vermeld staat.
Als iets niet geïnstalleerd is, maar wel gedownload is het dan normaal dat dit bij iphone opslag vermeld staat?
Maakt het verschil voor de iPhone werking als een software versie geïnstalleerd is t.o.v. gedownload?
Maar ik wil deze versie niet installeren.
Hoewel het logisch lijkt dat (doordat het ‘blijkbaar automatisch’ •had er iig geen weet van• ) het gedownload is, vind ik het toch merkwaardig dat dit bij iphone opslag vermeld staat.
Als iets niet geïnstalleerd is, maar wel gedownload is het dan normaal dat dit bij iphone opslag vermeld staat?
Maakt het verschil voor de iPhone werking als een software versie geïnstalleerd is t.o.v. gedownload?
Reacties
Dat is normaal.
Misschien moet je die update toch maar installeren want het is de voorlaatste update, met veiligheid patches, voor de iPhone 6. Er komt nog iOS 12.4 en dan is het amen en uit met (veiligheids)updates voor de iPhone 6.
Dit is ook de reden waarom ik het niet wil installeren.
Voor de goede orde: de vorige iOS OTA updates waren trouwens ook ca. 1 GB. Het besturingssysteem (iOS) zelf is ca. 3,4 GB groot. Succes verder.
Quod Erat Demonstrandum
Mag er een slotje op?