iPhone ios 12.3.1 is gedownload maar niet geïnstalleerd, toch bij iphone opslag

Op mijn iPhone 6 krijg ik steeds volgende melding





Maar ik wil deze versie niet installeren.
Hoewel het logisch lijkt dat (doordat het ‘blijkbaar automatisch’ •had er iig geen weet van• ) het gedownload is, vind ik het toch merkwaardig dat dit bij iphone opslag vermeld staat.



Als iets niet geïnstalleerd is, maar wel gedownload is het dan normaal dat dit bij iphone opslag vermeld staat?

Maakt het verschil voor de iPhone werking als een software versie geïnstalleerd is t.o.v. gedownload?

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    July 2019 aangepast
    Als iets niet geïnstalleerd is, maar wel gedownload is het dan normaal dat dit bij iphone opslag vermeld staat?


    Dat is normaal.

    Misschien moet je die update toch maar installeren want het is de voorlaatste update, met veiligheid patches, voor de iPhone 6. Er komt nog iOS 12.4 en dan is het amen en uit met (veiligheids)updates voor de iPhone 6.
  • July 2019 aangepast
    @timosha Bedankt voor het advies! Toch ga ik mijn iPhone nog lang gebruiken.
  • Aangezien mijn iPhone er eentje is van 16 GB, is 1 GB voor een software versie behoorlijk groot.
    Dit is ook de reden waarom ik het niet wil installeren.
  • timoshatimosha    Moderator
    July 2019 aangepast
    Je doet maar.

    Voor de goede orde: de vorige iOS OTA updates waren trouwens ook ca. 1 GB. Het besturingssysteem (iOS) zelf is ca. 3,4 GB groot. Succes verder.



    Quod Erat Demonstrandum

    Mag er een slotje op?
  • Na een tijdje wordt het teveel. Doe maar slotje

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.