Waarom wordt Visa niet geaccepteerd bij gezinsdeling als toe te voegen persoon uit ander land komt?
Als ik bij gezinsdeling een persoon wil toevoegen uit een ander land, staat er:
Om te kunnen delen met je gezin, moet je iTunes in hetzelfde land of dezelfde regio gebruiken als je gezinshoofd.
Vervolgens doe ik dit en dan komt er:
Tik hieronder op ‘Wijzig land of regio’ om het land dat aan deze account is gekoppeld te wijzigen. Selecteer het gewenste land en accepteer de nieuwe voorwaarden. Let op: je hebt een geldige betaalmethode nodig voor het nieuwe land.
Zodra ik doe, werkt het niet. Visa lijkt me gewoon een geldige betaalmethode.
Om te kunnen delen met je gezin, moet je iTunes in hetzelfde land of dezelfde regio gebruiken als je gezinshoofd.
Vervolgens doe ik dit en dan komt er:
Tik hieronder op ‘Wijzig land of regio’ om het land dat aan deze account is gekoppeld te wijzigen. Selecteer het gewenste land en accepteer de nieuwe voorwaarden. Let op: je hebt een geldige betaalmethode nodig voor het nieuwe land.
Zodra ik doe, werkt het niet. Visa lijkt me gewoon een geldige betaalmethode.
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Kunnen meerdere iTunes accounts (bv. een Nederlandse en een Belgische) binnen één Apple ID het Nederlands/Belgische probleem oplossen? Als er meerdere iTunes accounts zijn, is het dan zo dat (als je bent ingelogd met de ‘Nederlandse’ Apple ID en iTunes) kan worden toegevoegd aan een gezinsdeling groep met personen met ‘Belgische’ Apple ID en iTunes? Of moet de ‘Belgische’ dan zijn ingelogd?