Safari/ Firefox iMac OSX El Capitan 10.11.6
Goedeavond allemaal,
Ik krijg als ik naar Safari ga de boodschap dat ik een andere keuze moet maken omdat Safari niet meer veilig zou zijn, Ik krijg dan verschillende mogelijkheden waaronder dus Firefox. Nu type ik deze vraag op Firefox en dat gaat prima. Zou het komen dat ik ook geen updates meer kan doen. U moet weten dat mijn Mac al van december 2009 is. Waar ik de Mac voor gebruik voldoet hij nog prima.
Krijg ik grote problemen als ik gewoon op Safari blijf?
Hopende op een oplossing.Met vriendelijke groet, Annie
Ik krijg als ik naar Safari ga de boodschap dat ik een andere keuze moet maken omdat Safari niet meer veilig zou zijn, Ik krijg dan verschillende mogelijkheden waaronder dus Firefox. Nu type ik deze vraag op Firefox en dat gaat prima. Zou het komen dat ik ook geen updates meer kan doen. U moet weten dat mijn Mac al van december 2009 is. Waar ik de Mac voor gebruik voldoet hij nog prima.
Krijg ik grote problemen als ik gewoon op Safari blijf?
Hopende op een oplossing.Met vriendelijke groet, Annie
Reacties
Met vriendelijke groet, Annie
Helaas ik kan echt niets updaten, er staat niets op als ik naar de Mac App Store ga. ik krijg geen contact.
Annie
Nog even, als ik naar systeemvoorkeuren ga moet ik op software updates klikken maar dat staat er niet op. Er wordt aangegeven dat er geen updates beschikbaar zijn. Kan dus ook niets bijwerken. Ik heb zelfs de updates aangevinkt op automatische updates toen ik de Mac gekocht heb. Jammer maar ik zal wat anders moeten verzinnen.
groetjes Annie
https://support.apple.com/downloads/macos
Naar beneden scrollen tot je El Capitan tegenkomt.
Ik laat je wel weten of het is gelukt.
Grietjes Annie
Alles is goed gegaan, nogmaals bedankt voor je support.
Een fijne dag, groetjes Annie
Discussie kan gesloten worden.