Berichten app iMessage Batterij verbruik.

May 2019 aangepast in iOS 12
Men iPhone is wel niet meer zo recent, en dus zal er wel al wat sleet op de batterij zijn gekomen, en het kan ook zijn dat men indruk totaal fout is, maar ik heb het gevoel dat als ik nogal wat de berichten app iMessage gebruik dit men batterij vrij snel en redelijk veel omlaag trekt. Dus eerste vraagje is dit mogelijk of is men indruk fout? Ten tweede, (behalve natuurlijk de app niet zoveel gebruiken), weet er soms iemand of daar op de een of de andere wijze iets aan te verhelpen is?

Mvg, Vic

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Ga eens na welke apps/stickers je gebruikt in de Berichten app en schakel deze uit.
  • Thx voor de reactie.
    Dit is me echter onbekend, waar kan ik dit nakijken f uit schakelen?
  • QuintenQuinten    Moderator
    Dit artikel kan jou zeker helpen. https://www.appletips.nl/stickers-imessage-berichten/
  • Volgens mij bezit ik geen stickers. Maar je vermeld.ook Apps. Bedoel je daarmee de apps die je in de app balk in berichten ziet? De meeste daarvan gebruik ik nooit in een bericht maar natuurlijk wel als afzonderlijke app. Dus deze verwijderen van men iPhone lijkt me niet de juiste optie. Kun je die in de berichten app uitschakelen? En gaat dat dan ervoor zorgen dat de app minder verbruikt?
  • QuintenQuinten    Moderator
    stickers en die apps kan je verwijderen uit de berichten app door, helemaal naar rechts te vegen en op Meer te tikken. Vervolgens krijg je de mogelijkheid om de apps in stickers te verwijderen. Dit verwijderd de app niet van het toestel.
Log In of Registreer om te reageren.