Oud Final Cut Pro X project openen in nieuwe Final Cut Pro X?

April 2019 aangepast in Algemeen
Hallo, Ik heb onlangs een Mac Pro (6.1) aangeschaft waarop High Sierra is geïnstalleerd en de nieuwe fcpx 10.4.6
Op mijn oude iMac draait nog de fcpx 10.2.3 versie. Ik heb een compleet project op een harde schijf (journaled geformatteerd) gezet en aangesloten op de Mac Pro. Tot zover gaat het nog goed. Na het openen van het project lijkt alles goed te gaan, alleen nog één ding (om in de termen van Steve te blijven..) Ik kan de tijdlijn dus openen, klik op spatie balk en hoor de video afspelen alleen ik zie dat het project icoon alleen maar rood is met een uitroepteken erin (ook in de viewer). Normaal is het een kwestie van reconnect of transcode media etc maar helaas het mag niet baten. Ook heb ik een nieuwe library aangemaakt en de beelden erin gekopieerd. Maar dan zie ik ook het rode vlak met uitroepteken. Heb nog een project aangemaakt en deze beelden handmatig in de tijdlijn gesleept. Nu werkt het werkt het wel. Je zou zeggen opgelost, maar omdat ik ongeveer 15 lopende projecten heb ben ik niet van plan dit kunstje nog zo vaak te herhalen. Wat zou dit kunnen zijn?
Log In of Registreer om te reageren.