Alle notities verdwenen op iphone maar vind ze nog wel als ik zoek op de iphone

March 2019 aangepast in iOS 12
Ik kwam erachter dat ik al mijn notities weg zijn op mijn iphone. Als ik overal zoek in mijn iphone vind hij ze wel maar als ik die dan wil openen dan opent hij de notities app en daar staat overal weer 0.

Nu heb ik een betaald iCloud abonnement maar ik heb meerdere accounts op mijn telefoon. De notities gaan al heel lang terug en op de één of andere manier heeft hij bij Notities nu een onderverdeling in de accounts gemaakt. Ze horen waarschijnlijk bij een Hotmail account maar ik kan ze daar ook niet vinden. Het lijkt wel of ze ergens 'Hidden' zitten. En zit er in de iCloud alles van alle accounts die je op een telefoon hebt of alleen die hort bij het account waarmee je iCloud hebt geconfigureerd?

Hoe kan ik ze weer terugkrijgen? En ik heb al in mijn iCloud omgeving gekeken en daar staat 1 notitie van mijn werk account wat klopt maar meer zie ik daar ook niet staan... In iTunes zie ik ook niks en in de Hotmail omgevingen zie ik ook niks maar ze zijn dus allemaal weg maar wel vindbaar dus waar zit het dan ergens?

Mijn dank is enorm groot!

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Ok, dat is heel erg vreemd.
    Er zijn geen accounts die op jouw iPhone staan die zijn geactiveerd of waarvan je het wachtwoord moet ingeven?
    Verder kan je ook eens naar iCloud.com/Outlook.com/Keep.google.com surfen en kijken of je ze daar terug kan vinden.
    Is dat zo dan kan je eens de accounts van jouw iPhone verwijderen en opnieuw toevoegen.
Log In of Registreer om te reageren.