Kan niet meer uploaden sinds de update in safari

Op mijn Imac 27inch 2017 retina met macOs Mojave versie 10.14.3 kan ik niet meer uploaden met safari. Heb het op meerdere website geprobeerd (flickr, facebook etc) maar overal krijg ik dezelfde error. In google chrome is er niets aan de hand. Iemand enig idee waar door dit komt en hoe op te lossen?

Reacties

  • Zou je ook kunnen vermelden welke error je krijg?
  • Dat verschilt bij website waar ik upload. Het is geen safari error. Flickr geeft "upload failed' facebook geeft helemaal niks gebeurd niks, zelfde voor 500px etc etc
  • Het zou kunnen komen door de functie 'Voorkom volgen door gekoppelde sites' Dit is een functie voorkomt dat er te veel doorverwijzingen zijn zodat andere partijen jouw gedrag op internet kunnen volgen.

    Je kunt deze controle uitzetten in de 'Voorkeuren' van Safari en dan de tab 'Privacy'
  • January 2019 aangepast
    scherm link verwijderd*
  • Ik zie dat je de upload via Quicktime player doe, heb je het ook via een andere player geprobeerd?
  • January 2019 aangepast
    Lol, ik upload daar niks mee dat is waarmee ik de schermvideo had mee gemaakt.Ik upload via safari. Quicktime is puur voor schermvideo's Het probleem lijkt ineens over geen idee dus voor nu kan er een slotje op
  • Sorry ik ben niet zo van de social media ;).

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.