iMac Mojave Programmamap instelling probleem
Ik heb de nieuwste i7 iMac nog net 2018 met Mojave en de nieuwste systeem versie. Pas geupdate naar de nieuwste versie maar bij de de versie ervoor had ik ook opeens na verloop van tijd al het hiernavolgende probleem. Hetzelfde had ik op mijn oude 2009 iMac ervoor. Het was een schoon systeem, dus het is niet meegekomen. Als ik mijn programmamap open dan is hij steevast klein en moet ik hem opschalen, maar ook klik ik altijd op verberg de knoppenbalk en dan op maak standaard. Doch ook die knoppenbalk is weer uitgeklapt of moer ik zeggen in zicht als ik na het afsluiten of herstarten vd Mac hem weer nieuw open. De voorkeur wordt niet vastgehouden dus. Hoe krijg ik dat weer goed? en hoe ontstaat zoiets?
Bij oplossing ben ik degene die hem geeft zeer erkentelijk.
Bij oplossing ben ik degene die hem geeft zeer erkentelijk.
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
1. Open een nieuwe Finder window
2. Hou de command (⌘) toets ingedrukt, terwijl je de grootte van het venster aanpast
3. Sluit het venster dat je net hebt aangepast, met het rode knopje linksboven
4. Hou de alt (⌥) toets ingedrukt, terwijl je met de rechter muisknop ingedrukt klikt op het Finder icoon in de Dock, klik in het menu dat zich nu opent op de optie Start opnieuw
PS, je kunt tot één week na het plaatsen de tekst aanpassen door op het tandwieltje boven je bericht te klikken (wordt zichtbaar als je je muis boven je bericht houd).
En daar zal er wel eentje tussen zitten dat het probleem veroorzaakt. Succes verder.